יום ראשון, 8 ביולי 2012

סמל גביש אור לריפוי, מגופי האור הגבוהים של תודעת האחדות

איש אהוב ויקר תלמיד בעבר וחבר בהווה, עשינו דרך ארוכה יחד, שאל אותי לא מזמן מה הסיבה שאני כמעט ולא עושה עבודה אישית, ושהמיקוד שלי עבר לעבודה של טרנספורמציה במעגל של קבוצה, ולמה אני כמעט ולא מטפל. התשובה נמצאת אי שם ב 2002 כמה זמן לפני שנפרדתי מכל תלמידי ומטופלי, אירזתי את עצמי ואת משפחתי הקטנה ויצאנו יחד לעשות עבודה התנדבותית וקהילתית באירלנד. המחשבה שהניע אותי אז הייתה שאני רווי מעבודה אישית ושהגיע הזמן לחזור ולהתבונן פנימה, וכמו תמיד כשאני יוצא למסע התבוננות פנימית, זה בדרך כלל אורך אצלי כמה שנים טובות. הידיעה שהזמנים עומדים להשתנות באופן כל כך מהותי, ליוותה אותי לאורך המסע כולו. כבר הייתי מוכן לפרוש מעשייה רוחנית של הוראה וטיפול. האמת היא שחשבתי שמורים לא יהיו נחוצים יותר, כי אנשים יעשו את העבודה בעצמם. הזמנים האלה הם הרי זמני ההתגלות, ואחת מהאיכויות האלה של ההתעלות מתבטאת בצימצום המרחק שביננו לבין מודעות משיח, שכולנו מצפים לו שיתגלה.

כנראה שלמחשבה הזו יש חלק בסיבות שהניעו אותי לשחרר, את התלמידים האישיים שעבדתי איתם אז. נראה לי שזו הייתה מעין נחמה אישית, האור העליון מתקרב וממילא מורים לא יהיו נחוצים יותר, כי כולנו בבסיס העמוק שלנו מאסטרים של אור. המציאות מתברר היא קצת אחרת, מה שנכון בממדים העליונים, עדיין לא התממש במימדים התחתונים. זמן התגלות תודעת משיח, הוא בעיקרו תהליך ולא כל כך מאורע. המורים שעל פני האדמה עדיין לא יכולים לפרוש, ויש הרבה מה לעשות. ולכן החלטתי לחזור גם לעבודה של ריפוי התפתחות וטרנספורמציה בתהליכים אישיים, וברוח של פתיחת שערים לאיזון וריפוי אני רוצה לשתף אתכם בסמל האור שנבע מתהליך ריפוי שהעברתי.

עדיין לא כולם מוכנים לטרנספורמציה, עדיין לא הגיעה השעה עבור רבים מאיתנו, להתעלות. היא תגיע בדיוק בזמן הנכון. קיים תיזמון עמוק מאוד שנובע מהקשר שלנו עם המהות העליונה והיקום, הסנכרון מדוייק מאוד. לכן חשוב מאוד שאלה שעדיין לא מוכנים, מסיבות שונות, יוכלו לגעת באנרגיה של ההתעלות, דרך חוויות של ריפוי והתעצמות כמו שקורה במפגשים של פתיחת שערים פלנטריים, ובמפגשים השונים שמתנהלים ברחבי הארץ ובמקומות רבים בעולם. שמכוונים להתחברות למען עשייה משותפת, לעשייה של אחדות. מסיבה זו אני רואה חשיבות רבה לאפשר, בעבודה של פתיחת שערים אנרגטיים ובטיפולים אישיים, לכל מי שזקוק, צריך ורוצה לחוות ולהתחבר לאנרגיה החדשה, העוצמתית ומלאת ההוד, שמגיעה אלינו מהמקור הגבוה של מודעות מאוחדת של הממד החמישי, עד שיגיע זמן ההתעלות.


הטיפולים שאני עושה נובעים מתוך מהות של אחדות, שמאפשרת את ההתכנסויות להתקדשות של החותם המגנטי ואת פתיחת השערים האנרגטיים לאיזון וריפוי אדם ואדמה. בריאדמה היא פירמידת האור של ההתפתחות העליונה שתוביל אותנו לשלב הבא באבולוציה של האנושות והאדמה. בריאדמה מייצגת את ההרמוניה שבין העצמי העליון, העצמי הפלנטרי והעצמי הסולרי, שיוצרים יחד, עבור האנושות את נתיב ההתעלות לאחדות ולמודעות הגבוה של הממד החמישי. בתוקפת 90 הימים של הטרנספורמציה של החותם, מתרחש תהליך עמוק מאוד של ריפוי, שהוא מעבר לתהליכים של איזון וריפוי רגילים. מכיוון שמדובר בתליכים עמוקים שמכוונים לשחרר את המבנה הישן של תודעה דואלית מתוך הגופים של מחשבה רגש ואנרגיה, עד לרמת היסודות שמרכיבים את תאי הגוף הפיזי. הריפוי של ההתעלות הוא לא תהליך מקומי, הוא מכוון על ידי ישות העצמי העליון שמנתבת אנרגיה קוסמית בעזרת אחד או יותר מהגופים הגבוהים, שנמצאים בסינכרון הרמוני עם המעגל של תודעת האחדות.


מפגש הריפוי מכוון כמובן לצריכום האישיים של המטופל, ההתחברות אל הגוף הגבוה שמחבר אותנו אל אנרגיית החיים שנובעת ישירות ממקור הבריאה, כפי שהוא נקרא במושגים של בריאדמה - שדה חסד הבריאה, שזו אנרגייה שנובעת מהשכינה. גוף אור בעל איכויות מסויימות מתחבר דרך קישורים של גיאומטריה המקודשת, אל מערכת החיים של המטופל. בתהליך הזה הגוף התמיר עושה את העבודה ישירות על הגופים השונים של המטופל כשהוא מניע בדיוק את האנרגיה הנחוצה לריפוי בכל הרבדים שבהם המטופל זקוק. אנרגייה של איזון ריפוי והזנה, עוברת מהגוף הגבוה דרך הערוצים האנרגטיים ומעטפות האור של המטופל אל שאר הגופים שלו. כחלק מהתהליך אני פותח את השער שדרכו מתאפשר החיבור בין גוף האור הגבוה עם תודעת המטופל, ובזכות גדולה מהווה חלק פעיל בניתוב התהליך. אנרגיית הריפוי מתורגמת לכדי סמל שמשמש אותי ככלי אור לצורכי ריפוי, למעשה כלי האור הוא גביש גיאומטרי של קרני אור, איתו אני עובד במהלך הטיפול. עבור הטופל הסמל מהווה שער של אור דרכו הוא יכול לחזור ולהיות בתוך ספירת הריפוי המיוחדת שעוטפת אותו. הסמל הוא גם גשר לסינכרון עם גוף האור הגבוה.

גביש אור לניקוי וריפוי רגשות שליליים
ולאיסוף ומיקוד אנרגטי


הסמל המסויים הזה הוא גביש אור אישי, הוא התהווה במהלך טיפול שעשיתי. כמובן שביקשתי וקיבלתי אישור לשתף אתכם. אני מאמין שתוכלו להחבר אליו, תתיחסו אליו כאל שער אנרגטי. כדאי לקרוא את הוראות ההכוונה, חשוב שתגדירו את הכוונה שלכם ותחליטו מראש על מה אתם רוצים לעשות תהליך של ריפוי. אחר כך תתחילו תהליך של דמיון מודרך, כמו שאתם בדרך כלל עושים. תנסו לראות את הסמל בעייני הרוח שלכם. הוא מצוייר בקו עבה בצבע שחור, אבל למעשה הוא כמו צינור חלול שמורכב מקרני אור לבן שקוף, שמהדהד את הספקטרום המלא של האור. תדמינו לו צורה תלת מימדית גיאוטרית. למעשה הסמל בנוי בצורת מעויין, שנוצר משני קונוסים שמחוברים יחד בחלק הרחב שלהם. בתוך הקונוסים האלה יש שתי ספירלות שיוצאות ממרכז מעגלי משותף. הן מרמזות על הרמוניה של אנרגיית יין יאנג. הספירלות נעות החוצה אל הקודקודים בכיוונים מקוטבים, אחת בתנועה לימין והשניה בתנועה לשמאל. ברגע שתראו את הספירלות בתנועה, הגביש יתחיל להסתחרר מעצמו. אפילו אם אתם לא רואים, תחשבו שהתנועה הספירלית בשני כיוונים מנוגדים מתרחשת בתוך הקונוסים. תניחו את גביש האור פעם ראשונה באיזור הראש, ופעם נוספת באיזור הלב ופעם נוספת באיזור הבטן. הסדר לא חשוב תתמסרו להכוונה הפנימית. אל תנסו לשנות את ספקטרום האור, גם אם אתם לא רואים אנרגיה תאפשרו לאנרגיית החיים שקורנת מבעד לגביש לנגן את הניגון שלה, בלי לנסות ולתת לגביש "צבע" אור מסויים. אם תשמעו צליל, תזמרו את ההברה שעולה בתוככם.

זיכרו, בעיקרון ריפוי בתודעה דואלית הוא לאזן את האנרגיות הקוטביות, על ידי הקרנה של אנרגיות משלימות או מאזנות. בתודעת האחדות, הספקטרום של אור הוא שלם. הוא לא מוגבל לתודעה של אור מול חושך. האור של שדה חסד הבריאה, זורם מעבר לצעיף הדואליות ומהדהד אנרגיה מדוייקת שנחוצה לריפוי, אפילו אם אנחנו עדיין בתודעה מפוצלת.

בהצלחה, אתם מוזמנים להשאיר תגובה,
אל תהססו לפנות אלי בשאלות, אשמח לענות.

באהבה רבה
רמי

.............................................................................

לפרטים על התכנסויות של החותם המגנטי הקליקו כאן

להרשמה התקשרו עכשיו !

4659775 - 052
.............................................................................


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה