יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

החותם המגנטי - מרכז האשכול הנשמתי

כשאתם מסכימים לקבל את החניכה של החותם, אתם למעשה מכנסים את האנרגיה הרוחנית של האשכול הנשמתי שלכם, ומעגנים אותו דרככם בקיום הזה, כאן ועכשיו במציאות הגשמית שאתם חיים בה. זו עוצמה רוחנית אדירה שהופכת להיות נגישה לכם, כי בעזרת החותם אתם מתחילים לטוות רשת מגנטית שנארגת סביבכם ומעבירה דרכה את האנרגיה של הבריאה שמתכנסת אליכם אל הרשת של המשפחה הרוחנית שלכם, המשפחה שהיא אתם. תנסו לרגע לראות את כל זה במושגים רחבים יותר, תחשבו במושגים גלובליים של האנושות כולה, מהדהדת את החותם המגנטי האנושי ואחר כך של כל החיים על פני האדמה שמהדהדת את החותם המגנטי שלה אל הבריאה כולה ותוכלו לראות את המשמעות הטמונה באפשרות הזאת.

תדמיינו את האפשרות של מסה קריטית של בני אדם מקבלים את האחריות של החותם והופכים להיות המרכז של האשכול הנשמתי, מה שמתרחש הוא שמרכזי האשכולות מתחילים להדהד אחד עם השני בתדרים מגנטיים. האשכול הנשמתי מקבל ממד פיזי במציאות הגשמית, ובמציאות הרוחנית האשכול הנשמתי מממש את היעוד האמיתי שלו להיות האחדות שבריבוי, שמהדהד בהרמוניה עם כל חלקי השלם, שגדל להיות יותר מסך כל חלקיו.

המשמעות של מציאות כזו היא מעבר מקהילה אנושית מחולקת ומופרדת, לקהילה מאוחדת בעלת תודעה רוחנית הרמונית שחיה בשלום והרמוניה. נשמע לכם כמו חזון אחרית הימים ובכן אנחנו חיים בזמן שלפני אחרית הימים, אחדות והרמוניה הם האופק החדש של האנושות והאדמה, ואי אפשר להמשיך הלאה בלי להגיע לאחדות והרמוניה. זה השלב הבא של התודעה האנושית, התעלות אל תודעת האחדות וההרמוניה.

החותם המגנטי הוא הלידה של קהילה רוחנית שמחוברת בתדרים מגנטיים כשכל אחד נמצא במרכז. אז, האשכולות הנשמתים שהם המשפחה הרוחנית, מתחילים להדהד בהרמוניה מתוכה מתחילה תנועה לקראת אחדות פנימית. כל האשכול מהדהד את התדר המגנטי של החותמים האישיים שמתכנסים ליצירת הרמוניה משותפת שהיא התדר המסונכרן של החותם המגנטי של המשפחה הרוחנית, החותם של האשכול הנשמתי.

כשאני עושה את העבודה של החותם המגנטי אני עושה עבודה שמשפיעה באופן ישיר על האשכול הנשמתי שלי ועל המשפחה הרוחנית הגדולה של האנושות, על האדמה והבריאה כולה. זו תחילתה של אחדות רוחנית וזו המטרה האמיתי של ההתעלות.

לצאת מהבועה

זה לא סוד שאנחנו כלואים בתוך בועה של דפוסי חשיבה התניות רגשיות והתנהגות אוטומטית שמקשים עלינו לעשות את מה שצריך על מנת להביא לשינוי אמיתי בתפיסת העולם שלנו, שינוי פנימי שהופך להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. העניין הוא שאם לא נשתחרר מהדרך שבה אנחנו תופסים את העולם ומהאופן שבו אנחנו מגיבים לעולם לא נוכל לעשות שינוי פנימי שיוביל לאפשרות האמיתית של בריאת מציאות אחרת. מציאות טובה יותר, מציאות שנממש בה את הפוטנציאל שלנו, מציאות שתביא להרמוניה פנימית ושתוביל אותנו לאחדות פנימית. רק כשנתחיל לראות את עצמנו פועלים מתוך ההרמוניה של הראש והלב, נוכל לבטא את השלמות שלנו גם לעולם.

החותם המגנטי מאפשר את השחרור מדפוסים ואמונות בסיס מעכבות, התניות וקיבעונות של ההתנהגות בדרך שמאפשרת לנו להשתחרר ממחשבה ואמונה מקובעת ולהימנע מתגובה רגשית מותנית או להגיב ולפעול מתוך הרגל אוטומטי. החותם המגנטי הוא כלי לשינוי תפיסת המציאות הפנימית שלנו ביחס לעצמנו, ולשחרר מאחיזתם של דפוסים ישנים שמעצבים את האישיות שלנו שאחראית על יצירת המציאות שלנו.

קבלת החותם היא למעשה הכרזה בפני הרוח, המשפחה הרוחנית והאשכול הנשמתי של קבלת אחריות אישית למימוש תהליך ההתעלות. יצירת מציאות חדשה של הרמוניה שמשפיעה על הסובבים אותי. לכן בקבלת החותם יש חניכה שמעידה על הצהרת כוונות להתמסרות מלאה לתהליך השחרור שנובע מתוך הטמעת החותם. במילים אחרות כשאני עושה את הצעד הרוחני לקבלת החותם אני מניע מערכת רוחנית גדולה הרבה יותר, שתהייה מושפעת מההחלטה שלי. להחלטה הזו מתלווה אחריות רוחנית שתשפיע על המציאות של האשכול הנשמתי. החניכה היא תהליך קבלת תמיכה רוחנית מהאשכול הנשמתי בתהליך ההתעלות האישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה