יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

חניכה לחותם בהתכנסות אישית

המעבר למרחב בראידמה העצים את המחויבות האישית שלי לעבודה של החותם המגנטי ולשפע החסד שמגיע אלי בצורת ידע חדש כלים להתפתחות המודעות ואינטליגנציה של טרנספורמציה שנובעים מבריאדמה. בתגובה לסנכרון עם האנרגיה הנפלאה הזו, החלטתי לפתוח אפשרויות נוספות על מה שעשיתי קודם, לפני שהסטודיו עבר טרנספורמציה להפך להיות מרחב בריאדמה. למרות שהחניכה לחותם היא תהליך אישי לגמרי, האפשרות לעשות התכנסות רוחנית לאדם אחד נראתה בהתחלה כסתירה למהות ההתכנסות, שמבוססת על מעגל הרמוני שמתכנס יחד בממד הגשמי לעשות עבודה רוחנית משותפת בממדים העליונים.

עם ההתעמקות בתובנות של מהות ההתכנסות, הבנתי שיש יותר מדרך אחת להגיע לשער החותם, אפילו כתבתי על זה פוסט מיוחד שנקרא הסימנים כבר כאן ומה הלאה בחלק אחרון אני מפרט על טיפוסי החותם.
רבים יגיעו לחותם כשהם חשים במשיכה של משפחה קרמטית לעשות יחד את הקפיצה הקוונטית לטרנספורמציה, ואכן בהתכנסויות מרובות משתתפים החוויה של הכרות עמוקה שלא מהזמן הזה היא מיוחדת במינה ומרכזית מאוד. יהיו כאלה שיצטרכו תהליך אישי שיקרב אותם צעד אחר צעד בקצב שלהם עד לשער החותם ויש את אלה שיעדיפו לעשות את ההתכנסות לבדם, בדרכם שלהם כי ככה הם אמורים לממש את החוזים הקרמטיים שלהם. ואני צריך להערך בהתאם על מנת לאפשר לכולם לממש את החוזה שלהם את בדרכם הייחודית.
המשיכה החזקה והבלתי מובנת לחותם, לפעמים בהירה עד שכדי כך שלא פעם מבקשי חותם פשוט מבקשים להגיע מבלי להבין את התהליך או לדעת בדיוק לקראת מה הם הולכים. התרגשות הגדולה שמתעוררת בימים שלפני ההתכנסות לא פוסחת על אף אחד ממבקשי החותם. בכל מה שקשור לחותם זו התנהלות טבעית שמסתירה בתוכה משמעויות נרחבות, בקרוב אכתוב על כך מאמר.
החותם של הילה
גם הפעם ההתרגשות לא פסחה על הגברת הצעירה שבאה לעשות את החניכה לבדה בהתכנסות שהתקיימה בשבת ה 13/8/11. הפעם הראשונה של התכנסות אישית לקבלת החותם המגנטי, הייתה מרגשת ומיוחדת מאוד. הנוכחות של משפחה רוחנית מלאכים ישויות והפמליה של החניכה הייתה חזקה כמו בכל התכנסות, החותם המגנטי שהתקבל מעניין ומיוחד. הוא התהווה לקונסטלציה פשוטה וברורה שיצרה את החותם שמעיד על מהות השער שבו תעבר הילה, אחרי שלושת ימי ההסכמה של הבחירה החופשית בדרכה למסע של טרנספורמציה והטמעת החותם שימשך 90 ימים.
.................................................................................................................................


אתם חשים משיכה לחותם המגנטי ? השארו מחוברים !

הירשמו להתכנסות הבאה עכשיו בטלפון 659775 - 0524
לפרטים על מעגלי ההתכנסויות של החותם המגנטי לחץ כאן

.................................................................................................................................

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה