יום שני, 28 בפברואר 2011

מעגל של משפחה רוחנית - חותמים חדשים מההתכנסות

בכל פעם שמקיימת התכנסות אני מופתע מחדש מהעומק של התהליך וההשתקפויות שעולות מתוכו. כל התכנסות היא ייחודית, כי האנרגיה שנאספת ברוח ובמציאות הגשמית היא מיוחדת במינה. מכיוון שהיא משקפת באופן המדויק ביותר את מהותם העמוקה ביותר של אלה שהתכנסו יחד למעמד המיוחד הזה של החניכה לחותם המגנטי.

במידה רבה האנרגיה של ההתכנסות מכנסת יחד כאילו מתוך עצמה, את המשתתפים להתאסף יחד למעמד החניכה. ההתכנסות פועלת מתוך העקרונות של בריאת מציאות משותפת, שעל פי הם כולנו נפעל כשנעבור יחד לתדר הגבוהה של תודעה האחדות. התכנסות לחותם היא מפגש אמיתי בעולם הפיזי של משפחה רוחנית, מעגל של אנשים שלעיתים מכירים אחד את השני וברוב המקרים מזהים אחד את השני באופן אינטואיטיבי ברוב המקרים מתגלה מכנה משותף רוחני בין המשתתפים.

החוויה של "זו פעם ראשונה שאני פוגש אותך אבל את/ה מוכר/ת לי מאוד" חוזרת על עצמה יותר מפעם אחת. ברמה האנרגטית לכל התכנסויות יש את החותם המגנטי שלהן, שמתגלה כשהמעגל מתכנס לתדר של הרמוניה שלפני פתיחת ממד ההתכנסות. החותם הזה מתהווה מעצמו מעצם המפגש הפיזי והרוחני של האנשים שנמצאים בתדר של כוונה משותפת. כל כך הרבה למידה והתעצמות רוחנית מתרחשים באופן טבעי ופשוט כל כך מתוך מעגל ההתכנסות עצמה. ואנחנו ישויות של אור, נשמות עתיקות מתעוררים לאחדות וזורעים בתודעה של האנושות את הזרעים הראשונים של אחדות והרמוניה.

לכאורה כל אחד מהמשתתפים מגיע להתכנסות מסיבה אישית, סקרנות רוחנית או תחושה פנימית, הבנה של תהליכי התפתחות התודעה, הרצון להתעלות. "אני מרגיש/ה משיכה לחותם" היא אמירה טבעית שאני שומע הכי הרבה, וזה לא משנה מי או מה אתה בחייך המשיכה לחותם המגנטי נובעת מתוך ההוויה העמוקה ביותר שלך. מכיוון שרק במקום הזה של מהות פנימית בנשמה העתיקה שלך אתה יכול להבין וללא מילים את המשמעות האמיתית של החותם המגנטי. והסיבה האמיתית לבקש את החניכה לחותם עולה מהמקום הטהור ביותר שלנו, מלב ליבה של נשמתנו הנצחית. ומהמקום הטהור הזה של מרכז ההוויה שלנו, נובעת גם ההסכמה הרוחנית והאישור העליון לקבל את החניכה של החותם המגנטי.

לכן חשוב להקשיב לקול הפנימי שמכוון אותנו בכל מה שקשור לחותם ולקפיצה קוונטית של התודעה. אנשי האור כולנו נשמות עתיקות והחותם המגנטי נכון לכולנו, אלה שלא כולנו נכונים לקבל את החותם המגנטי. לכן מתוך כיבוד העיקרון המקודש של בחירה חופשית ההשגחה העליונה מעניקה לנו את שלושת ימי ההסכמה. שלושה ימים של התבוננות והבנה פנימית את מהות התהליך, בכדי לענות על השאלה האם אנחנו באמת מוכנים להתמודד עם הקפיצה הקוונטית של תודעה של החותם המגנטי.

 הסמלים החדשים משקפים את המהות הרוחנית של מבקשי החותם שלקחו על עצמם את האחריות הרוחנית של קפיצת תודעה לתדר הבא של תודעת אחדות. הסמל רק משקף את החותם המגנטי, המהות של ההטמעה עמוקה ומורכבת מעבר לכל הסבר.

החותם של שירלי


החותם של שוראיה


החותם של גיא


החותם של הדס


החותם של בתשבע


ברוכים הבאים בעלי החותם לרשת האור של תודעת האחדות, זכרו שאתם עטופים באהבה ובתמיכה של היקום אשכול הנשמה והמשפחה הרוחנית המורחבת שלכם. מבורכים אתם שבחרתם להצטרף למשפחת החותם המגנטי, ולקחת חלק בבנייה ההולכת וגדלה של רשת מגנטית של התעלות, לעורר את האחדות והרמוניה עם האדמה והבריאה.

לפרטים על מפגשי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה