יום ראשון, 30 בינואר 2011

הנתיב להתעלות - סמלים חדשים מההתכנסות האחרונה

הנתיב להתעלות
בכל פעם מחדש אני מוקסם מהאיכות המיוחדת של סמלי החותמים שמגיעים בהתכנסות, כל חותם מעיד על המהות הרוחנית המדויקת של מבקש החותם, בנקודת הזמן של ההווה ברגע של בקשת החניכה. הבקשה לחניכה לחותם המגנטי היא חוזה רוחני שממתין לנו, והוא יתממש כשנבחר לקבל את החניכה. כמו כל הנתיבים שנמצאים בעתיד שלנו גם החותם המגנטי נמצא בעתיד להתממשות פוטנציאלית, בשונה מנתיבים פוטנציאלים של עתיד אישי, הנתיב של החותם המגנטי הוא נתיב שמתהווה בעתיד הפוטנציאלי של האנושות כולה.

החותם המגנטי נמצא על הנתיב להתעלות של האנושות לממד החמישי לתדר של אחדות. ועכשיו הגיע הזמן לבחור בנתיב של ההתעלות, החניכה לחותם המגנטי היא הקריאה לעלות לסיפון לפני שספינת החלל ארץ מפליגה אל החלל לעשות קפיצה קוונטית אל עבר המציאות הגבוהה של הממד החמישי.

כשאנחנו מבקשים את החניכה לחותם המגנטי המצב האישי שלנו והמצב הרוחני קרמאטי שלנו הם מאוד מסוימים, שהרי מדובר באפשרות לממש חוזה רוחני עתיק יומין להתעלות של התודעה לממד הבא, בזמנים המיוחדים האלה של קריסת הממדים.

האנרגיה של החותם המגנטי נצרפת כתוצאה מתהליכים קוסמיים מורכבים, האיכויות הרוחניות והמציאות הפנימית האמיתית של מבקש החניכה בנקודה מסוימת מאוד בנהר הזמן, הרגע של החניכה, והיא מאגדת מערך ייחודי של אנרגיות ותודעה לתוך הקונסטלציה של סמל החותם המגנטי. העבודה עם הסמל היא פתח לעבודה רוחנית עמוקה מאוד ומי שפתוח ללמוד, התובנות שעולות בתקופת ההטמעה הן עולם ומלוא של חוכמה עתיקה שנובעת ישירות מההדרכה העליונה של מבקש החותם ומהווה את אבני הבנייה של הנתיב הרוחני שלו להתעלות.

ההטמעה של החותם המגנטי היא תהליך רוחני שנעשה על ידי ישויות האור הגבוהות של ההשגחה העליונה, המדריכים הרוחניים שבעצמם עוברים התמרה לתדר הגבוהה ושל הישות הגבוהה של מבקש החניכה. ההטמעה מתרחשת בממדים הגבוהים של הקיום ומתהווה בהדרגה לתוך חייו של בעל החותם. הכלים הרוחניים שמתלווים לחניכה של החותם המגנטי ולתהליך ההטמעה, מבהירים את השינויים ההדרגתיים שנובעים מתוכנו. שינויי שמשנים בהדרגה את הנתיב של המציאות הגשמית כפי שהיא מוכרת לנו.

אנחנו ישויות של אור, כולנו הסכמנו להיות כאן ולהתהלך על פני האדמה בזמן הזה של קץ הזמנים של הממד השלישי והרביעי. לעיתים קרובות הזכות לממש את החניכה לחותם המגנטי מתעוררת בתוך ליבנו, והיא נשמעת בקולה של קריאה פנימית ואינטואיטיבית שקורא לנו לבוא ולקבל את החניכה כי הגיע זמן ההתעלות.

סמלים חדשים

החותם המגנטי הוא רב ממדי והתדר שלו מחולל אנרגיה שנמצאת בתנועה מתמדת, התרגום של החותם לסמל מהווה מעין "מפתח תודעה" שמאפשר לנו להתחבר, דרך מדיטציה וסדרת התנועות וכלים נוספים, לאנרגיה של החותם בזמן שהוא עושה עבודה בתהליך ההטמעה. מעניין לראות שהסמלים של החותמים האחרונים, בשונה מהסמלים הקודמים, הם צבעוניים, מקבלי החותמים בחרו לצייר אותם בשלל צבעים.

בשניים מהסמלים החדשים אפשר לראות דמיון, במבנה הקונסטלציה ובמוטיבים של הסמל לשניים מהסמלים מההתכנסות הקודמת. הדמיון הזה נובע מכמה סיבות, המרכזית שבהן היא הקשר הרוחני של משפחה קרמטית ושל אשכול נשמות, עליהם כבר כתבתי במאמר קודם, קשר שמעיד על כך שהמהות הרוחנית הגבוהה שאחראית על תהליך החניכה היא אוניברסאלית והיא נובעת ממקור קוסמי עליון שעדיין נמצא מעבר להשגה הרוחנית שלנו.

בסדרה החדשה של חותמים לכולם יש יסוד חזק מאוד של קשר אל האדמה תנועה ושימור אנרגיה פנימית שבא ליידי ביטוי דרך המבנים המשולשים שנמצאים בכל השלושה.

החותם של אורית

בחותם של אורית יש מוטיב של חותם בתוך חותם, הוא מכיל בתוכו איכות נוספת שמסמלת את השאיפה לידע קוסמי גבוה. החותם מבטא את הקשר שלה עם האדמה והספיראלות משני הצדדים מסמלות את מהות התנועה ומהוות את נקודות איזון קוטבי בחותם שלה.

החותם של אנג'לינה

בחותם הכתום של אנג'לינה יש נוכחות חזקה של רב ממדיות ודינאמיקה תנועתית סביב ציר מרכזי שמהווה חלק מהותי מהחותם.
החותם של גלית

החותם של גלית מעיד על התמזגות רוחנית בין הישות הגבוהה שמסומנת בצבע הזהוב לבין היסוד האנושי שמסמל המבנה המרומז של המחומש הכחול. בחותם הזה יש יותר מאשר רמז על המהות של התעלות התודעה לממד הגבוה של האחדות. 

אפשר לראות שיש מן המשותף במוטיבים והאיכויות בקונסטלציות של החותמים החדשים עם החותמים מההתכנסות הקודמת, אפשר להשוות בין החותם של רוני לחותם של אורית, ולראות  שהמבנה של החותם והאיכות המאוזנת שלהם כמעט זהה. בחותם של דני הגל שהוא המוטיב האמצעי המקשר, מחלק את החותם שלו לשני חלקים עליון ותחתון, ובחותם של גלית שבאופן מהותי מחולק לשני חלקים עליון ותחתון, הגל באמצע מחלק את הסמל המחומש לאורך ציר מרכזי שמעיד על תנועה סיבובית. אין ספק נפלאות הן דרכי ההשגחה העליונה.

לפרטים על מפגשי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה