יום רביעי, 9 במרץ 2011

בעקבות פתיחת שער אנרגטי לאיזון וריפוי הפלנטה בתאריך 2/3/11

אני מבקש לומר משהו בנימה אישית, לפני שאתאר את התהליך שלקחנו בו חלק ב 3/2/11. פתיחת שערים לאיזון וריפוי פלנטארי היא חלק מהמחויבות הרוחנית האישית שלי, לאדמה ולעבודה הרוחנית שהתחייבתי לעשות. ובכל פעם שאנשי אור נוספים מתקבצים יחד לפתיחת שער, אני מתרגש מאוד ויודע שאצל כולם ללא יוצא מהכלל מהדהד התדר של אהבה לבני אדם ולגאייה ישות האדמה. ועל כך אני בהודיה עמוקה לכולכם.

כמו בהפעם הקודמת גם בפתיחת השער הזו הייתה במתכונת של עבודה מרחוק, כלומר כל אחד מאיתנו השתתף מביתו, שההזמנה להצטרף למעגל הגיעה בהתרעה קצרה, באה והתקבצה קבוצה מכובדת של אנשי אור שנשמעו לקריאה לפתוח את הלב ולהביא ריפוי לאמא אדמה. לפתיחת שער אנרגטי מרחוק יש מתכונת מכוונת, התהליך הוא רוחני לגמרי אין בו הכוונה מילולית למעט הכרזה אישית של מוכנות להשתתף בפתיחת השער והבקשה לריפוי אישי. יש לכך משמעות עמוקה מאוד מכיוון שנדרשת התכוננות פנימית של המשתתפים שצריכים לפנות לעצמם מרחב של שקט בתוך שגרת היום ולעשות בעצמם את החיבור אל ההוויה הרוחנית הגבוהה על מנת להיות מודעים לחלקם בתהליך.

אני מניח שלא כולם יכולים להיכנס להתמסרות ללא הוראות הכוונה של מדיטציה או דמיון מודרך שעוזרות לנו "לראות" את התהליך קורה, ויש גם את אלה שמכוונים להשתתף ובסוף זה לא הסתדר להם ממיליון ואחד סיבות. אל דאגה זה בסדר גמור אם התכוונתם להשתתף ממקום של כוונה אמיתית, סביר שנקודת ההשקה של זמן מעגלי עם זמן ליניארי מתעתעת בכם והשתתפתם גם אם בתחושה שלכם החוויה הייתה לא ברורה או שנרדמתם ואפילו נעדרתם לגמרי. סביר מאוד להניח שבאותו הלילה הייתם בעולמות העליונים ואולי תזכרו משהו מזה ואולי לא.

פתיחת שער לאיזון אנרגטי וריפוי פלנטארי מתחלקת שלושה חלקים, הראשון הוא איזון המרחב הרוחני של המשתתפים, על מנת ליצור מעגל של הרמוניה. שמות המשתתפים משמשים אותי כנקודות אור להקמת מעגל רוחני שמכיל את האנרגיה שמהדהדת מהשמות של המשתתפים יחד עם הנוכחות הרוחנית שלהם.

החלק השני הוא התהליך עצמו של איזון וריפוי פלנטארי, שמהווה חלק מתהליך בקנה מידה גדול הרבה יותר שמעורבים בו ישויות אור תודעות ותרבויות גבוהות. העבודה תמיד מלווה בישות מההיררכיה העליונה שתומכת ומכוונת את התהליך כולו. מסיבות של ישויות גבוהות לפעמים אנחנו חווים את הזהות שלהן כנוכחות של אור טהור בלבד ולפעמים מאותן סיבות ממש הן מגלות חלקים מסוימים מהאיכות ומהזהות הרוחנית שלהן.

החלק השלישי מוקדש לאיזון וריפוי אישיים שלרוב נשאר בתוך ההגדרה של בן האדם למקום. במקרה של פתיחת השער הזו היו הרבה יותר גילויים מבעבר על מהות תהליכי הריפוי שהועברו למשתתפים ודרכם.

בכל פעם שיש פתיחת שער לאיזון, האנרגיה המשולבת של המשתתפים מצטרפת לישויות ואנשי אור נוספים ואנחנו מקבלים תפקיד מוגדר מאוד תוך כדי תהליך. בימים שלפני אני לא מנסה להבין מה צריך לעשות אבל בשעות שלפני פתיחת השער אני מבין את הכיוון הכללי של העבודה שאליה נצטרף. חשוב לי שההתכוונות המודעת שלי תישאר נקייה ככול האפשר מגישה מוקדמת. כשעתיים לפני המועד המתוכנן היה ברור שהעבודה הפעם קשורה לאטמוספרה למזג האוויר ולהשפעות שנגרמות על ידי התפרצויות סולריות ורוח שמש.

התחלנו את התהליך לפני המועד שנקבע, זה מאוד אופייני במושגים של זמן מעגלי למרות שבזמן הליניארי "זמן השעון" התחלנו בדיוק בשעה היעודה. הפעם נרשמו לפתיחת השער שמונה בעלי חותם ועשרה משתתפים נוספים כולנו השתלבנו יחד כחטיבה אחת. האיזון ההרמוני החל כבר להתהוות והתחלנו לעשות את העבודה שלשמה התכנסנו.

הפעם התפקיד שלנו היה "לטפל" באטמוספרה, לקחנו חלק בתחזוקה של האטמוספרה של כדור הארץ, שצברה כמויות גדולות של אנרגיה סולרית מייננת ובמעטפת המגנטית בצד שפונה לכיוון השמש. בצד הזה של הספירה המגנטית הייתה הצטברות של אנרגיה שזרמה פנימה בצורת משפך שהיה צריך לסגור על מנת לארגן מחדש את המעטפת החיצונית לצורתה הכדורית. ההשפעה של עודף אנרגיית שמש על האטמוספרה באה ליידי ביטוי עם התהוותה של משפך באטמוספרה שהתהווה למוקד של סופה טרופית גדולה, התהליך היה משולב בשחרור מסה של אנרגיה גדולה מאוד מהחלק השני של האטמוספרה. מבדיקה שערכתי ביום שלאחר פתיחת השער באתר של הארגון המטאורולוגי העולמי, אפשר לראות שיש עשרות מוקדים של סופות ציקלון מעל האיזור הצפון מערבי של האוקיאנוס הפאסיפי.

בתקופה המיוחדת הזו של שינויים גדולים בתדר של התודעה, התהליך הרוחני מסונכרן ישירות עם תהליכים פלנטאריים ואנושיים גלובליים, ואפשר לראות את הקשר של העבודה הרוחנית עם המציאות הממשית שבתוכה אנחנו חיים. זו תזכורת נוספת של הרוח שמראה לנו את האנרגיה החדשה של תודעת האחדות, תזכורת שבאה ללמד אותנו באופן ישיר את המהות של כוונה יוצרת מציאות. את העוצמה האנרגטית של תודעה מאוחדת וכוונה מסונכרנת שמשנים את הנתיבים של המציאות הגשמית.

מבורכים אתם על השתתפותכם

לפרטים על מפגשי ההתכנסות לקבלת החותם המגנטי לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה