יום ראשון, 16 בינואר 2011

סמלים של החותמים שהתקבלו בהתכנסות הראשונה לשנת 2011

כפי שאפשר לראות מהחותמים המדהימים שהתקבלו במהלך החניכה שהתקיימה בהתכנסות האחרונה, כל אחד מהם מבטא קונסטלציה מסוימת מאוד של סמלים שמהדהדים יחד בתדר ייחודי, שמהווה את התדר של החותם האישי. כל אחד מהחותמים משקף במדויק את המסה של אנרגיית תודעה שנאספה אל תוך ממד ההתכנסות בזמן החניכה לחותם. סמל החותם משקף את איכות אנרגיית ההתמרה של תודעה, שבעקבותיה תתרחש קפיצה קוונטית לתודעה גבוהה של ממד האחדות.

סמל החותם איננו החותם עצמו, הוא מהווה השתקפות שמשמשת ככלי שנועד לעזור בתהליך ההטמעה. הסמל הוא כלי רוחני, מצד אחד קונסטלציית הסמלים שמרכיבה אותו ידועה למקבל החותם גם אם הוא איננו מזהה אותה, מצד שני היא מבטאת מצב תודעה גבוהה יותר שאליו הוא נע בזמן תקופת ההטמעה של החותם. אפשר לומר שסמל החותם מראה את הפוטנציאל של ההתארגנות המחודשת של התודעה, ממצב המודעות הקיים למצב מודעות הגבוהה.

הסמל מהווה גשר מקשר בין החותם הרוחני לבין המודעות של האדם שקיבל אותו, סמל החותם הוא כלי מדיטטיבי שמבטא את העבודה שמתרחשת בתודעה בזמן ההטמעה. בפועל החותם ממוקם במרכז הראש ומהדהד בתהודה מגנטית בכל המערכות של האדם, מקבלי החותם חווים אותו בכל מקום בגוף כאשר בפועל החותם מהדהד במרחב התודעה שמכיל בתוכו גם את המרחב הפיזי.

במישור הרוחני החותם מתחיל לפעול מייד לאחר שהתקבל, למרות שהחניכה פותחת את מחזור " שלושת ימי ההסכמה ", החותם עושה תהליך של התקרבות מממד ההתכנסות אל תוך מרחב המודעות של מקבל החותם. אצל חלק מהמתכנסים הקונסטלציה של החותם השתנתה להיות מערכת תלת ממדית דינאמית, שמצביעה על הפוטנציאל האישי של מקבל החותם עם ההתעלות.

בסדרה הזו אפשר לראות שיש חותמים שהקונסטלציה שלהם מהדהדת מערכת אנרגטית מורכבת, ליצירת איזון רב ממדי. בעוד האחרים מבטאים מערכות רוחניות שהתדר שלהן מהווה זרז לתהליכי מודעות גבוהים. כל חותם משקף איכות ייחודית ואישית, ולא ניתן להשוות ביניהם. כל חותם הוא קונסטלציה מדויקת של תדרים מגנטיים שמותאמת באופן מושלם לתודעת מקבל החותם.

החותם המגנטי של אילן
החותם המגנטי של רונית
 החותם המגנטי של יהל


החותם המגנטי של רוני
 החותם המגנטי של דני


כל אחד פוגש את תהליך ההתעלות בזמן הנכון, צומת הדרכים שבה הוא פוגש את האפשרות לקבל את החותם המגנטי ולעשות קפיצה קוונטית לתודעה גבוהה, משקפת את מסע חייו הרוחניים. החוזה הרוחני להתעלות נכתב הרבה זמן לפני שאתם אפילו מודעים על קיומו, ההחלטה לממש אותו היא שלכם. הבחירה להתעלות היא בידכם, וגם במהלך תקופת שלושת ימי ההסכמה אתם יכולים לחזור בכם מהבקשה לקבלת החותם המגנטי ולדחות אותה לזמן אחר.

אני מודה מעומק ליבי לחברים היקרים שנתנו לי את הסכמתם לשתף את סמל החותם האישי שלהם.

לפרטים על סדנת החותם המגנטי לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה