יום שני, 7 במרץ 2011

לשמוע את הקריאה להתעלות - חותמים חדשים

הדרך שבה התכנסות מתאספת איננה תלויה רק בארגון שאני עושה, אלה גם ואולי בעיקר באנרגיה של משפחה רוחנית שמכנסת את האנשים יחד. מטבע הדברים ההתכנסות מתחילה בתנועה רוחנית פנימית אצל אנשים שונים, שנמשכים להיות יחד במעמד החניכה לחותם. הרעיון של אשכול נשמות ומשפחה רוחנית באים ליידי מימוש באופן הפשוט ביותר שאפשר דרך ההתכנסות.

הפעם הייתה לנו התכנסות קטנה, לפחות יחסית לפעם הקודמת. האנרגיה כאילו התארגנה מעצמה ואי ידיעה, ספקות ותהיות על המשיכה הפנימית לחותם המגנטי, התפוגגו כלא היו כבר בשעה הראשונה. בהדרגה נבנתה הבנה פנימית על מהות החניכה, המשמעות המעשית של החותם המגנטי ותהליך ההטמעה שהוא מוביל את בעלי החותם. מטבע הדברים ההרמוניה שבכל התכנסות היא ייחודית למעגל המשתתפים גם הפעם התדר ההרמוני של ההתכנסות השתקף מהנוכחות הפיזית והרוחנית של כולנו יחד. החותמים יוצרים יחד מערכת של איזון אנרגטי קוטבי ולמרות המרחק הבין יבשתי שמפריד בניהם המרחק שבין ישראל לאנגליה, אך בזמן החניכה בהתכנסות, החותמים שהתארגנו משלימים ותומכים אחד בשני.

החותם של רות


עם התרחבות משפחת החותם, התדר של החותם המגנטי הולך ומתעצם והוא מהדהד חזק יותר ויותר בליבם של אנשים מן השורה ולא רק של אנשי רוח שהעשייה הרוחנית היא חלק מהותי בחייהם. כפי שאמרה אחת מהמשתתפות שהעידה על עצמה כמי שאין לה ניסיון רב בעולם הרוח, אך היא מרגישה חזק מאוד שיש תנועה חזקה של אנרגיה חדשה בכל מקום והיא חשה שצריך להיערך לקראת האנרגיה החדשה. היא חשה משיכה לחותם המגנטי, למרות שהיא לא לגמרי מבינה את המשיכה הזו ומייחסת אותה בין היתר לאנרגיה של שינוי שעומדת באוויר.

החותם של יעל


עד עכשיו חלק גדול מבעלי החותם הם אנשים שעולם הרוח מהווה חלק בלתי נפרד מחייהם, מתקשרים מטפלים והולכים בנתיב הרוח. מעטים הם אלה שרק מתחילים את המסע הרוחני שלהם והם מתעוררים לעולם הרוח ונענים לקריאה להתעלות, בהתכנסויות האחרונות המאזן הזה מתחיל להשתנות. בכל התכנסות יש גרעין של אנרגיה שמתחיל להסתחרר ומחולל את המסה הקריטית של אנרגיה מגנטית שמושך אליו עוד אנשים להצטרף למעגל שמתהווה להיות ההתכנסות הרוחנית עצמה. אנשים אומרים לי שהחותם מושך אותם, שהם רוצים להגיע להתכנסות ולקבל את החניכה לחותם המגנטי. המשמעות היא שהמסה הקריטית של החותם הולכת וגדלה, התנודה שמהדהדת מרשת התודעה של החותם המגנטי אשר נשזרת מאור ההתעלות של תודעת בעלי החותם מהדהדת בליבם של בני המשפחה הרוחנית שמחוברים יחד באהבה וחשים את הקריאה להתעלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה